Janusz Fudała Prezes Zarządu Spółki Orlen Oil podczas spotkania podsumowującego edycję 2018 wyraził pozytywną opinię o chochołowskiej imprezie, promującej nie tylko ciesielstwo ale także kulturę i tradycję Podhala. W siedzibie spółki zawarto porozumienie na kolejne edycje chochołowskich targów. W spotkaniu uczestniczył także Marek Chudoba przedstawiciel Biura Marketingu Orlen Oil.
„To dla nas bardzo ważne, że jest z nami Orlen Oil, mocna polska marka i będziemy promować olej „Pilarol” – polski produkt, do wymagających pił spalinowych. To doskonały przykład, że w Polsce powstają zaawansowane produkty spełniające najwyższe normy i oczekiwania.” - powiedział Józef Zborowski pomysłodawca i organizator Targów Cieśli.
Pilarol – olej do silników dwusuwowych dedykowany, do pił motorowych światowych producentów, będzie produktem promowanym podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Cieśli odbywających się w Chochołowie.